Search Our Site

Τηλέφωνο: 28210-23419    Email: syn@aksychanion.gr
Αρνί διατροφική αξία και θρεπτικά συστατικά

Το αρνί έχει πλούσια διατροφική αξία και θρεπτικά συστατικά, ιδιαίτερα πρωτεΐνες, βιταμίνη Β12 και ψευδάργυρο. Αρνί θεωρείται το πρόβατο μικρότερο του ενός έτους και ανήκει στην κατηγορία του κόκκινου κρέατος. Αρκετές πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι τα συνολικά επίπεδα λίπους στο αρνί μπορούν να μειωθούν όταν τρέφονται με χορτάρι. Αυτή η συνολική μείωση της περιεκτικότητα τους σε λιπαρές ουσίες έχει επίσης αποδειχθεί και είναι ιδιαίτερα εμφανής σε φιλέτα αρνιού, με μειωμένα λιπαρά μέχρι και 15%.

Tο αρνίσιο κρέας

Το αρνί είναι ένα από τα πιο λιπαρά κρέατα, παρόλα αυτά, το άπαχο μέρος από το μπούτι του αρνιού περιέχει μόνο 5 γραμμάρια λίπους ανά 100 γραμμάρια ενώ το άπαχο μέρος από το στήθος 11 γραμμάρια αντίστοιχα.

Το αρνί είναι από τις καλύτερα απορροφήσιμες πηγές σιδήρου ή οποία και αυξάνεται ακόμα περισσότερο αν το καταναλώσουμε με λεμόνι. Επίσης είναι ιδιαίτερα πλούσια πηγή ψευδαργύρου. Ο ψευδάργυρος είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό με προστατευτική δράση απέναντι σε τυχόν ιώσεις, επιπλέον, τα αρνί είναι πλούσιο σε σελήνιο, σε χαλκό και σε μαγγάνιο.

Tο κατσικίσιο κρέας

Το κατσίκι τώρα, έχει πολύ καλή γεύση και είναι πολύ υγιεινό.

Είναι ένα κρέας χαμηλό σε λιπαρά, χοληστερόλη, κορεσμένα λιπαρά (κακά λιπαρά) και θερμίδες.

Το κατσικίσιο κρέας έχει 50% χαμηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, και 30% λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με το βοδινό κρέας ενώ έχει 40% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά σε σχέση με το κοτόπουλο και 25% λιγότερες θερμίδες! Πολλές από τις θερμίδες που λείπουν από το κατσικίσιο κρέας προέρχονται από την κατηγόρια του λίπους ενώ μόνο τυχαίο και συμπτωματικό δεν είναι ότι στο χώρο που απαιτείται δυο αγελάδες για να βοσκήσουν, μπορούν να βοσκήσουν εύκολα δέκα κατσίκες.

Εγγραφείτε
για άμεση ενημέρωση